fredag 9 oktober 2009

Sallie lilla gumman


förlåt att jag glömde berätta det roligaste som hände förra veckan. Dvs att du placerade dig som BIS3 på Örnsköldsviks Bhk Inoff utställning. Bra jobbat gumman! Pappa är så stolt. Vilket team ni är din matte och du. En hel liten bukett av ros(-ett-)er fick du ju också. Nu ska jag berätta en liten hemlis. Jag spar ännu alla mina rosetter och om jag någonsin kommer att tvivla på min skönhet och storhet så kommer jag att sätta mig ner och blicka upp mot min fullsmockade anslagstavla med rosetter. Ännu har jag inte haft det behovet :-).
Woff ifrån Winston stolt egocentrisk pappa.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pappa!!

Jag ska be matte fixa en sån där anslagstavla till mig också! Fast det lär väl ta ett tag att fylla den...
Matte säger att hon har en massa planer för oss framöver. Får jag kyckling eller älgkött som sist kan jag tänka mig att hänga med! Mums!! :)

Voffisar från Sallie