lördag 17 oktober 2009

Så här ser en riktig Best In Show bild ut!!


Samtliga handlers fullständigt strålar av stolthet och vi segrande hundar, ja vi är totalt fokuserade på ...... ja, på vad då ?? *asg*.....
Bilden är tagen i Högbo där Kennel Barecho segrade i Avelsgrupp efter pappa Fritz.
Vi är allt ett härligt gäng!! Och när man är så perfekta som jag, f´låt vi , är så spelar det liksom ingen roll om man uppför sig vid fotograferingen vi hade ju redan vunnit så nu sneglade vi åt partytältet en bit bort. Jag säger som alla andra kändisar ... inga kommentarer ...
Woff ifrån Winston fotogenisk mästare

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lokalen är bokad och tårtorna beställda till dagens stora begivenhet........Hälsn Majken

Anonym sa...

Grattis på Födelsedagen
Önskar Tjejerna uppe i Sidsjön

Madde sa...

Grattis på födelsedagen Winston!
Kram Madde

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Winston! Vi ses på söndag. Massor av kramar från gammelmatten

Anonym sa...

Det är till att ha Party, blev man bjuden nix det är väl en massa andra brudar som herrn har fullt upp med förstår jag. Inte för att jag bryr mig men tjejer i Sidsjön och vem är majken och kramen från Madde lite mer diskret kan man ju vara på en blogg eller???
Men jag vet att du inte menar nåt utan det finns bara en för dig, eller hur???(bäst att du nu svarar rätt)
Grattis snyggingen och hälsa dina människor.
Ida