onsdag 4 november 2009

Party Party

Nja, så där mycket till party var det väl inte men uppvaktad vart jag på min 3 stora födelsedag.
Det började lite segt. Jag låg länge kvar i sängen och väntade på den stora uppvaktningen men tror ni att de kom någon ?? Inte en enda. Besviken och mycket sur klev även jag upp och åkte under protest till arbetet med matte. Hur kunde hon glömma min dag ?? Av alla årets dagar har lilla jag 1 (en) endaste liten dag och det hade de ju tydligen glömt bort.

Hur det nu var så gick även den dagen och snart skulle vi hem. Hoppet tändes nu åter att nu kanske de ordnat ett överraskningsparty till lilla mig . Men det hoppet släcktes snabbt när vi kom hem och huset var alldeles tomt och ödsligt. Nu skulle de lagas mat och fixas sedan vart det en del Tv tittande och för all del en promenad och lite bus för mig......


nu var jag fruktansvärt sur men hallå, hallå....... när jag väl kom in så var det PARTY!!! Jag fick allt jag önskat mig . En pipand (man är ju fågelhund har jag hört) ett dragsnöre ( man måste ju träna för match mot Kevin) samt en gäng diet tuggben ( man vill ju hålla vikten).
Tack för alla grattishälsningar och presenter.
Woff ifrån Winston nybliven 3 åring.


8 kommentarer:

Ture sa...

Grattis Winston!!!!
Vilken tur att du blev uppvaktad till slut.Vi ses i Grängesberg på söndag.
Kramizar från Ockelbo Ture.
P.s Matte hälsar

Anonym sa...

Hej pappa Winston!

Hipp hipp hurra (i efterskott) på din födelsedag!!

Jag ska säga åt min matte att jag också vill ha en sån där pipand och fin hatt när jag fyller år! :)

Voff från Sallie

Simpson sa...

Jätte grattis Pappa!
Önskar din underbaraste son Simpson

Moccapralin sa...

WOW SUPERDUPER GRATTIS & NOSPUSSAR till dagens BIM =)))) Jag som inte ens var där för att jag är några strån naknare på min nos, matte säger det är komplikation av allt mitt grävande i höst! Så nu är jag duktig och låter bli för vackra jag vill vara med och tampas i Stockholm ;-)
Hälsa så gott till matte & din superhandler ;-) Bettan

Anonym sa...

Grattis med 3 års dagen som har vært Winston!! Og et enda større grattis til beste hannhund og BIM i Grängesberg i dag!!!! Vi er så glade på dine vegne :-)

Klem fra farmor Vanja m/familie i Norge :-)

Anonym sa...

Stort jättegrattis till BIM i Grängesberg och till ett försenat födelsedagsgrattis, vi hurrar och grattar från Mockfjärd, he he, stor kram och tack för som vanligt trevligt sällskap, Katarina och Andrea

Anonym sa...

Stort jättegrattis till BIM i Grängesberg och till ett försenat födelsedagsgrattis, vi hurrar och grattar från Mockfjärd, he he, stor kram och tack för som vanligt trevligt sällskap, Katarina och Andrea

Anonym sa...

Grattis till BIM
Bästa hane har jag ju vetat att du varit lääääänge. Roligt för matte Emelie hon är ju kanon(fast hon är en såndär tvåbenting), matte vart alldeles till sig
- Oj, vad roligt
- Nu skulle man fått vara med och hurrat
Ja så där gick det an mest hela dan.
Men vi måste ju träffas snart och gnuggar nosar.....
Grattis och pussar från
Din Ida