onsdag 11 juli 2007

När brandlarmet gick i Örebro!


Hej! Nu är jag och min bästis Cloette´s Jack Pot, Max, på väg till västkusten och tredagarsutställningarna. Vi åkte redan idag för matte ville att vi skulle ta det lugnt och vara väl förberedda till den stora dagen, eller snarare dagarna. I vilket fall hämtade vi Max och livet vart ånyo värt att leva. Vi har busat och busat och ja, gissa busat hela dagen. Väl framme på etappmål 1, Örebro, fick vi en härlig dubblsäng att fortsätta leka i. Undrar om det var en Hästens??!!. I vilket fall , när temperaturen var på topp, vad händer? Brandlarmet går!! Hela hotellet var i uppror ! Utom jag och Max för vi trodde det var hejarklacken som tjöt!
Matte den tråkmånsen tror att vi kan ha haft en tass med i spelet men jag lovar vi har inte gjort något.
Nu ska jag sova och imorgon åker vi vidare.
Vi hörs!
Winston (trött men lycklig)

1 kommentar:

Madde sa...

Tjena! Du och polarn Max är ju helt otroliga! Vad ni hittar på :P Själv håller jag på att packa inför resan så jag kan heja på er i ringen. Vi ses imorrn och tänk på att lite sömn aldrig har skadat. Om inte annat så kanske matte får en lugn stund i alla fall ;)