måndag 10 mars 2008

Det är något visst med barnbarn!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till första certet! Matte säger att det säkert blir fler eftersom du är så super charmig!
Pussar från Gösta och Kajsa och matte Lotta

Anonym sa...

Jag blir fullständigt överväldigad av allt beröm :-). Charmig, jo jag tackar jag...
Pussar till er alla från mig och min flock som saknar er

Anonym sa...

Som en känd radioprofil sa: ÄNTLIGEN!!! Bamsekram och Jättegrattis till Winnie "the man"!!! ;o) Jag kommer förbi och hälsar på dig och hela din flock, så du får en "riktig" kram(och kanske ett öra eller två) Kram moster A

Anonym sa...

Glad Påsk till hela flocken! Här myser vi i några kallgrader och strålande sol! :) Kramar

Anonym sa...

från Madde och co ska det va ;)

Anonym sa...

Glad Påsk!
Ägga inte upp er för mycket bara....Gänget på Cloette's