söndag 2 november 2008

Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag?







Jo, det är Winstons födelsedag.... Hurra!! Hurra!! Hurra!!



Idag är det min dag! Idag fyller jag 2 år!! Smaka på det ni bara. Nu är man storkille och ska på söndag ställas ut i storkillarnas klass, Öppenklassen. Spännande så det förslår.
Givetvis har det varit en del firande här idag och mina brorsor är lite avundsjuka på att jag får vara i händelsernas centrum. Jag som vanligtvis är en så försynt, snudd på tillbakadragen liten kille...... Ok,ok - jag vet att det är fult att ljuga men idag är det faktiskt den enda dagen på året när jag verkligen får vara världens mittpunkt. Sedan kan ju faktiskt inte jag rå för att jag är det mest fantastiska som finns även årets andra dagar.
Vet ni vad jag fick ? Nya frisbees. Jag älskar frisbees och tillbringar störra delen av min dagar med en sådan i munnen. Jag kan springa runt för mig själv hur länge som helst och leka med dem.
Nu ska jag ut och testa mina nya!
Voff ifrån Winston

5 kommentarer:

Anonym sa...

OOps det här törs jag inte visa för Moccis;-)Vilket kalas!!Synd att vi har lite långt emellan oss:( För vilket party ni kunde haft ihop ;-)
Mocca tackar för hälsning & GRATTAR sin FAVVOBRORSA =))

Anonym sa...

Hörde i dag på stan hur folk pratade om att det var en speciell dag. Det är alltså för dig man tänder alla ljus. Men varför dessa fula masker. Du är ju skönheten själv ;)
Hurra för din egen dag, från oss på Searoad's

Anonym sa...

Många försenade grattiskramar till dej Winston! Vi väntar med spänning på det tredje certet när du nu blivit "stora karln"
Hoppas vi ses snart så vi får busa lite!
Hälsningar från morbror Jack med familj

madde sa...

Grattis i efterskott! Stora killen nu! :) Hörde att ni ska till Umeå i november. Får se om jag är kvar i Umeå den helgen för i så fall måste jag ju komma och hälsa på er :D Hälsa familjen! :D

Anonym sa...

Tjena Winni läget?? Skönt att vara hemma, eller hur? Det är kul att fara iväg men hemska människor med bad, borste och täcken,man duger som man är tycker jag. Du var lika snygg dit som hem, förlåt att jag var lite sur men jag är född sån,min mamma sa att killar skall hållas kort annars håller dom på och böka på med en hela tiden men för att vara kille var du rätt ok tycker jag. Matte surrar hela tiden om vad dina morser var gullig o vad trevligt, de måste vi göra om, tjata säger jag vi kan väl ta ett lerpass i skogen istället, de e livet eller hur.
Nä nu ska jag ut på en kisstur men vi hör snart.
Många Grisöronshälsningar
från din kompis Ida