måndag 2 mars 2009

Herregud vad man får skämmas!!















nog har man hört skräckversioner om hur blivande farmödrar plockar fram gamla fotoalbum och förevisar för allt och alla hur gullig den blivande pappan var som bäbis... nu ska jag säga en sak..... det är precis så det är .... men man får väl försöka hålla god min för jag var ju en alldeles, alldeles bedårande liten valp som sedemera växt upp till en alldeles, alldeles bedårande och vansinnigt snygg springer spaniel..... eller hur?


5 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst! Nu håller vi tummarna för att dina små barn blir minst lika söta som du! Du såg så stilig ut vid järnvägsstationen förra veckan ;) Kram från en inte längre jetlag-Madde!

Anonym sa...

Men sluta skämmas....du är ju skitsnygg :)
I dag har jag varit ute på isen o vips fick jag nys på ett rådjursspår. Glömde för en stund att jag är på smällen o stack o väg i galopp :) Men efter en liten bit kom jag på det o vände om.
Nu ligger jag o sover o drömmer om våra små ;)
Pussar från Cayan

Anonym sa...

Hej du grabben! Vilken stilig kille du blivit eller räknas du som man nu när du har fästmö och allt? Är så nyfiken på hur valparna kommer att utvecklas. Ha det så gott!
Camilla, Easton & Luva

Anonym sa...

Oj vad hände? Vilken konstig överskrift det blev. Äsch ni fattar ändå va? Kram

Anonym sa...

Grattis till "farsadagen" två tjejer och en grabb lagomt att sysselsätta sig med, eller hur?
Ja tjejerna var tydligen tingad men en liten fundering, VAR SKA LILLKILLEN BO????????? ALNÖ????????
Nu är det ingen lek längre, se till att gå tillbaka till nåt jobbit stadium du har varit i som ung så dom minns annars är det bara kört, jag lovar.
Hör av dig om du behöver tips.
En leverpuss till dig från din Ida