torsdag 24 september 2009

Storslam för mina valpar

Supergrattis till Anu med Simpson och Lena med Sallie som visade vart skåpet ska stå på Mittlabbens Inoff utställning i Härnösand i helgen. Simpson vart BIR och BIG2 och Sallie BIM. Storslam med andra ord. Gissa om vi är stolta här i Ankarsvik!! Men visst är de ju också någonting utöver det vanliga.





Matte passade på att rota fram ett kort på mig i ungefär samma ålder. På bilden nedan är jag 6 månader.




Woff ifrån Winston , succépappa.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastis son du har ;)

Anonym sa...

Tjena

Vi måste då säga Winston att du är otroligt duktig på att skriva blogg, så dramatiskt och spännanade ! Kanske när du blir Veteran ska du slå dig in på Författarbanan Kram Sidsjötjejerna

Simpson sa...

Hej Pappa!
Du var så lik mig när du var liten! Jag ville bara säga tack för din stöd med min utställningskarriär. Du vet ju själv att det inte är så lätt att vara otrolig snygg och charmig. Alla blir så avensjuka och så...Du vet.
Massor av pussar från din fantastiska son Simpson

Anonym sa...

Sallie visade vart skåpet skulle stå och blev Bir, Big och Bis-3 i helgen :) Pappa kan stolt luta sig tillbaka ;) :)

Anonym sa...

Grattis grattis till dina fina valpar, samt grattis till din fina placering i Sundsvall i dag, kram från oss, Katarina och Andrea

Anonym sa...

Grattis grattis till dina fina valpar, samt grattis till din fina placering i Sundsvall i dag, kram från oss, Katarina och Andrea