fredag 16 april 2010

Idag fyller min brorsa Douglas fem år!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min matte har noll koll på våra födelsedagar så här får man minsann fira själv, jag lyckades få upp locket till valparnas fodertunna(det är min specialite)och tyckte att jag kunde unna mej ett skrovmål, matte mumlade nåt om tjock och inga utstälningar, men gott var det! Grattis Douglas från din kära syster Greta.

Anonym sa...

Tjena snyggingen.
Jag har läst att numera ägs du inte bara utav den förträffliga människan Agneta utan även har fått den snygga, smarta, läckra, duktiga, snart köskortsägare badbruden Emelie som din will to please matte, underbart.
Lättare att fä allt man vill snabbare när man har dom samlad i samma flock, då är det bara att använda dom mot varandra.
Visst är det skönt med vår, dofter och massor av sand och gägga som dessa människor hysteriskt hetsar upp sig över varje gång man är på väg ut, jag tycker det är enbart mysigt med lite halt slippigt väglag.
Vi kan väl träffas en regnig dag på nåt blivande pärland och driva dessa konstiga människor till vansinne.
Vårpussar till snyggingen från
Den för stunden lättklädda Ida (det är ett himla surr om denna päls dessutom, suck)