torsdag 13 maj 2010

Hallo Winston lovers !

Nu var det ett tag sedan vi hördes men det har varit mycket här hemma, både tråkiga saker och mer av party karaktär. Föga överraskande är jag mest för det där med party...
Jag har inte riktigt tid att uppdatera er idag för nu ska det av någon outgrundlig anledning städas både inne och ute och man får väl offra sig och hjälpa till. Men så snart jag hinner ska jag berätta om hur livet i Ankarsvik rullar på. Ibland går det så långsamt så att lilla jag behöver sätta snurr på det hela, ibland snurrar det för fort även för mig, men mestadels är det precis alldeles lagomt.

Men vart tog det där med " tänk på vilodagen så att du helgar den" vägen ? Trädgårdarbete på en helgdag?? När ska jag hinna leka med mina frisbees ?? Då om någonsin luftas vår gräsmatta det kan jag lova....


Hälsar
Winston kulitvator av klass.



Inga kommentarer: