söndag 2 maj 2010

Nu finns det på pränt! Jag är fantastisk!!!

Ja nu var väl det inte direkt någon kioskvältare att jag är fantastisk men det är sällan någon domare så klart uttalat det som Carina Östman gjorde i sin kritik ifrån Västerås förra helgen.
Tyvärr så räckte allt det fantastiska bara till en reservplaceringen i klassen och oplacerad i Bhkl. Men det var väl detsamma jag är i vilket fall fantastisk även i hennes ögon för jag tror att Carina är en toppentjej som inte ljuger.
En fundering bara, hur böjer man fantastisk? För om jag som femma är fantastisk hur är då de som är före? Här måste man fram med grammatikboken.... fantastisk , mer fantastisk , mest fantastisk..... Jag är alla fall otroligt fantastisk i mattes ögon och otroligt är mer än mest sådetså.
Här får ni vilket fall läsa min kritik;
Fantastiskt fint uttryck.Mycket bra hals och överlinje. Mycket vackert ansatt hals. Kort och kompakt kropp. Utmärkt skuldra. Något kort överarm. Mycket bra vinklad bak.Fantastiskt fin päls. Bra benstomme. Rör sig mycket bra i sidled. Parallell bak och fram. Mycket bra visad.

Nu har även min och Emelies badsäsong börjat. Jodå ni läste rätt. Matte är inte lika road men Emelie och hennes kompisar har som tradition att premiärdoppa på sista april i samband med Valborgsfirandet här hemmavid och då är det fasen kallt i vattnet ( undrar just varför jag vet det :-) ). Vi bor ju vid havet så varför ska man då inte bada??
Här är jag däremot fasthållen för att inte bada. Douglas är förresten inget bättre han. Han smiter i så fort han får chansen. Nu är det dessutom extra roligt för nu har svanarna och änderna återkommit och de verkar ha skött vinterträningen bra för de är snabba som bara den när jag försöker smyga mig på dem. Nu är jag väl inte så fantastisk bra på att smyga men kul är det...
Voff ifrån Winston den otroligt fantastiske.

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hejsan på er!!

Liite tidigt att bada va??? Fy, va kallt..

Riktigt fint kort på Emelie och hundarna, lika goa alla tre.

Förresten, vi ses väl i Skokloster???

Kram Ann-Sofie å tok-Ture

Anonym sa...

Men Winston bit fast matte o tala om för henne att bada gör vi inomhus på diverse fina hotell. Kram Ulrika