tisdag 23 juni 2009

Är det inkomster så är det utgifter....


efter en i dubbel bemärkelse blöt midsommar helg så gäller det att få ordning på vätskebalansen....

Vi har en liten tävling Douglas och jag, eller tävling och tävling, jag vinner ju alltid.... men hursom helst så går den ut på vilken som kan kissa högst på trädet. Det har jag utvecklat till en konstart. I början när jag lyfte på benet så gick det så att säga ibland överstyr och jag ramlade omkull. Men, skam den som ger sig. Nu har jag en balans och sträckning som skulle göra vilken elitgymnast som helst grön av avund. Om ni undrar vad Douglas gör så kontrollmäter han höjden. Men han får se upp för ibland kan jag spilla....... och gissa om han då luktar äckligt....

Förresten har jag nu semester och matte får sköta sitt arbete själv i ytterligare två veckor. Jag tillbringar nu dagarna hemma med Emelie och Fredrik. Vi har ganska kul även om jag tycker de kunde ägna ännu mer tid åt mig. Fast nu lär det nog snart bli fart på dem för det är ju utställning till helgen och då brukar det innebära lite pyssel med mig redan i början på veckan. Mysigt tycker jag.


Woff ifrån Winston den fantastiske

1 kommentar:

Anonym sa...

Titta in på www.searoads.se. Jag går i min pappas fotspår.....
;)
Voff från oss