söndag 28 juni 2009

Nu är jag hemma igen.....

och ni undrar kanske hur det gått i helgen när jag varit på utlandsturne´ till Trondheim närmare bestämt för 2 dagars utställning. Eftersom jag är lite trött nu så ska jag hålla er på halster någon dag till. Men sammanfattningsvis kan jag väl säga att det varit en relativt lyckad helg. Då menar jag förstås i utställningsringen för på det mer privata planet så har det väl varit både lite si och så...... Ni kan väl själva räkna ut hur det är att åka med en flock av kvinnosläkte. Att hålla den maskulina fanan högt kan ha sina sidor när fördelningen är 9 emot 2..... men en sak är säker, tillsamman är jag och Max ett oslagbart team. Lika självklart som att vi är oslagbara är att när mina mattar ska göra någonting tillsammans då är det mycket sällan det fungerar utan missöden. Fattar ni vad jag ibland får utstå ? Nä, det tror jag inte men någongång i framtiden ska jag berätta även sådant jag lovat inte säga..... "Winston Minns", det kan bli en bestseller av rang och trygga min ålderdom.
Woff ifrån trött men fortfarande fantastisk Winston

Inga kommentarer: