torsdag 27 augusti 2009

Äpplen faller inte långt.....








här kommer några nytagna bilder på mina förstfödda. Matte har snott dem ifrån kennel Searoads hemsida men jag tror att det är ok att publicera dem ändå. Några rättigheter måste man väl ändå ha såsom stolt pappa :-). Att Cayenne, deras mamma, är vacker det vet vi ju alla så att de skulle bli urtjusiga med sådana föräldrar det är väl ingen överraskning . På bilderna är de nästan 6 månader och det är Simpson och Tuva som är med på "stå" bilder. Tyvärr har jag inget på lilla dockan Sallie men det kommer nog det också. Tänk vad tiden går......snart ska de börja valpis.....
Att de små underverken även har ärvt min totala förkärlek till vatten och bus behöver jag nog inte utveckla för er som följer min blogg. Sammantaget är det nog världens åttonde underverk ni nu har förmånen att beskåda. Njut. Carpe Diem!
Woff ifrån Winston den stolte fadern.



Inga kommentarer: