tisdag 7 april 2009

EN bild säger mer än tusen ord.....





Kolla in bilden.... det ni ser är mina reskamrater, Ewa, Ulrica och Hugo, till helgens utställning i Stockholm... behöver jag säga mer?!. Är det för sent att lämna WO? Titta bara på Hugo stackarn, hur lidande ser han inte ut på en skala från 1 till 100 ? Ida var i allafall förnuftig och skyllde på huvudvärk och stannade hemma ifrån SSRK´s årsmöte där denna bild är tagen. Att inte alla tvåbeningar förstår hur skämmiga de är ibland. Utöver dessa mer eller mindre galna människor ska ju även den värsta av dem alla med, dvs min egen matte. Tack och lov ska även Emelie med och som tur är så är det ju hon som ska visa mig. Jag har en liten fundering, vi hundar brukar ju vara jobbiga som valpar och sedan brukar vi så att säga mogna och lugna ner oss men har männikorna någon slags omvänt utvecklingschema? De blir på något sätt värre och värre. Vad jag förstår så är deras första könsmognadsperiod, puberteten , ganska jobbig för alla inblandade men helt klart verkar den andra könsmognadsperioden, klimakteriet, vara den man ska bäva mest för. Efter den är tvåbeningarna alldeles utan hämningar....

Woff ifrån Winston

Inga kommentarer: