onsdag 15 april 2009

Winston på catwalken







Jag glömde ju några saker. Ni kanske såg hur mina reskamrater såg ut innan avresan,här kommer en bild ifrån lördagens middag.... inga muntra miner precis...... men jag ska skvallra en sak.... så mycket skratt och så många tokerier som dessa människor höll på med under dessa dagar så förstår jag att de behöver vila ibland också..... Sedan kan jag ju inte undanhålla min träningsrunda på catwalken i UpplandsVäsby. Som om inte jag skulle kunna balansera? Jag kan ju som bekant nästan allt.
Woff ifrån Winston

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena grabben och tack för senast.
Ja var ska vi sen på för ställe tro?? Skit i detta badande hela tiden låt svansen hänga varje gång så slipper du bli blöt ideligen.
Vi springrar är som gjord för att vara skitig, eller hur.
Ja morsan sov hela dan efter vi kom hem fattaru va klen dom är, men själv ska vi vara på topp hela tiden.
Gud vilka snygga barn du måste fått, mamma kom hem å ögonen for som ett flipperspel surrade om nån liten söt tik som tur nog var tingad annars hade man väl fått en liten tuss farande som man skulle försöka få ordning på, det räcker med det svarta eländet.
Nosgnuggar från mig till dig.
Syns snaaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!!!

Anonym sa...

Ja som jag sagt tidigare änt han lik fostermoster!!!! jag glömmer ju aldrig när jag själv gick som mannekäng vilken finnes man hade, alltid näsan upp och brösten ut och den lilla rumpan ja den var ju där den var. Bara så du vet du är så vacker, även det likt fostermoster "när jag var ung och vacker, nu är man bara DET"
Hälsninga Tant Axelsson

Winston sa...

Jag blir alldeles varm i hjärtat av vilka vänner man omger sig med..... klart att jag fått vackra barn eftersom jag är så vacker själv...... :-). Ida jag säger bara en sak.... stå på dig emot valp planerna. Hur ska de då ha tid med dig?
Till fostermoster säger jag bara en sak.... jag har tjuvlyssnat många gånger när du och matte snackar så jag vet både det ena och det andra, men jag gillar dig bäst ändå.