lördag 25 april 2009

Vad är det för fel på Västerås??

För någonting helfel måste det väl ändå vara ?? Jag, Winston den fantastiske, har varit där på 2 utställningar i mitt liv och båda gångerna fått sådana där förhatliga 2or. Det är i och för sig de enda 2or jag har men det känns som två förmycket. Den första gången var ju i min ungdom men den andra var idag, lördagen den 25 april, en sorgens dag.
Dagens domare var en dam ifrån Ungern vid namn Petik Zsuzanna och detta vad var hon ansåg om mig ; Very good type and general impression, good substance, head balanced with body, nearly correct topline, loose back, typical movement.
Lite fundersam blir man ju av att få en 2a när man är av mycket god typ.... men jag säger som Charlie Chaplin ; Livet är en tragedi på nära håll, men en komedi när man ser det på avstånd!
Oooops nu höll jag nästan på att glömma berätta att Helene, min uppfödare, hon struntade i att jag inte var fin nog i domarens ögon, utan hon tog med mig i sin uppfödargrupp ändå och den vann vi. Helene kan man lita på.

Woff ifrån Winston fortfarande fantastisk.

Inga kommentarer: